PGE Obrót poinformowała, że kolejny raz pod firmę podszywają się handlowcy – oszuści. Wyłudzacze proponują klientom zmianę sprzedawcy lub akceptację „nowej taryfy”. Do takich zdarzeń doszło w ostatnich dniach na terenie Rzeszowa i Puław.
PGE przypomina o kilku zasadach, których należy przestrzegać by nie narazić się na konsekwencje oszustwa:
– Należy dokładnie sprawdzić tożsamość handlowca, który nas odwiedza i to, jaką firmę reprezentuje.
– Należy dokładnie zapoznać się z przedstawionymi dokumentami: skontrolować wysokość opłaty handlowej, kary za nieterminowe wpłaty oraz wszelkie dodatkowe koszty, a także sprawdzić, jakie są warunki rozwiązania umowy.
– W przypadku podpisania umowy, należy zachować jeden egzemplarz.
Polski dostawca energii elektrycznej informuje również, że w razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z „wizytą” przedstawicieli spółki istnieje możliwość skontaktowania się infolinią (nr 422 222 222)
PGE Obrót podkreśla, że jej przedstawiciele nie odwiedzają klientów w domach w celu podpisania umowy lub innych kwestii formalnych.
Spółka poinformowała także, że jeżeli umowa została podpisana poza siedzibą firmy to klientowi przysługuje prawo do rozwiązania jej w ciągu 14 dni.
Dodaj komentarz