PGE Obrót poinformowała, że kolejny raz pod firmę podszywają się handlowcy – oszuści. Wyłudzacze proponują klientom zmianę sprzedawcy lub akceptację „nowej taryfy”. Do takich zdarzeń doszło w ostatnich dniach na terenie Rzeszowa i Puław.
PGE przypomina o kilku zasadach, których należy przestrzegać by nie narazić się na konsekwencje oszustwa:
– Należy dokładnie sprawdzić tożsamość handlowca, który nas odwiedza i to, jaką firmę reprezentuje.
– Należy dokładnie zapoznać się z przedstawionymi dokumentami: skontrolować wysokość opłaty handlowej, kary za nieterminowe wpłaty oraz wszelkie dodatkowe koszty, a także sprawdzić, jakie są warunki rozwiązania umowy.
– W przypadku podpisania umowy, należy zachować jeden egzemplarz.
Polski dostawca energii elektrycznej informuje również, że w razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z „wizytą” przedstawicieli spółki istnieje możliwość skontaktowania się infolinią (nr 422 222 222)
PGE Obrót podkreśla, że jej przedstawiciele nie odwiedzają klientów w domach w celu podpisania umowy lub innych kwestii formalnych.
Spółka poinformowała także, że jeżeli umowa została podpisana poza siedzibą firmy to klientowi przysługuje prawo do rozwiązania jej w ciągu 14 dni.
Podobne artykuły
![Magazyn energii w Nowym Czarnowie. Fot. PGE](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img,w_480,h_360/https://fabrykiwpolsce.pl/wp-content/uploads/2024/02/0db65887-3876-406d-9467-0393e04f997d-480x360.jpg)
Nowa inwestycja PGE: ogromny magazyn energii
lut 14, 2024![Rozdzielnica elektryczna. Fot. Pixabay](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img,w_480,h_360/https://fabrykiwpolsce.pl/wp-content/uploads/2022/06/switchgear-2069791_960_720-480x360.jpg)
Dodaj komentarz